Witamy na stronie



Postacie   |   Galeria zdjęć   |   Zestawy | przedmioty Uniatowe | Mapy  |  Potwory

Amazonka - wojowniczka posiadająca specialne umiejętności w posłógiwaniu sie łukiem i kuszuą oraz oszczempem i włócznią np tylko amaznoka może strzelać strzałą kierowaną czy magiczną lub uderzać włócznią z nawet 300% większymi obrażeniami.

Druid - włada siłąmi natury huraghany tornada wulkany armagedony może także przyzwyać zwierzęta takie jak wilki duchy wilków duchy zwiększające umiejętnościu postaći z naszej dróżyny z oklicy oraz różne winorośle które albo zatruwają przeciwnika albo dają życie za zabitych przeciwników dróid może zmienić sie także w niedźwiedziłaka i wilkołaka pod tymi postaciami jest albo szybszy albo siniejszy + specialne umiejętności dla wilkołaka i niedzwiedziołaka.

Nekromanta - może czarować np zęby lub włucznia z kości żucać klątwy na wrogów co zmniejsza ich zdolnoiści obronne lub do ataku lub zwiększa obrażenia jakie przeciwnik dostaje np po żuceniu klątwy zwiększenie obrażeń potwór zamiast dostać 10 obrażeń dostanie 20 nekro może też z zabitych wrogów tworzyć szkielety walczące wręcz lub magiczne w których można wyróżnić 4 rodzaje nie mamy wpływu na rodzaj danego szkieletu a są to zimny strzela zimnymi pociskami które są wolne zadają średnie średnie obrażania oraz spowalniają wroga, ogniste strzelają silnymi i szybkimi pociskami które nie powoduja nic więcej, elektryczne powodują z koleji wilekie obrażenia i niesposób przewidzieć ich dokładnego toru lotu...    sa także szkielety trujące które zadaja małe obrażenia ale zatruty przeciwnik traci punkty życia w zalężności od obrażeń aż od odtrucia lub wypiscia antidotum. są jeszcze golemy które niewymagają trupa do powstania oprucz krawaego a żelazny potrzebnuje przedmiot ale każdy ma swoje umiejętności.

Barbarzyńca - walczy tylko wręcz ale ma umiejętności typu atak z wyskoku z trąba powietrzna barb może walczyć 2 broniami bez tarczy ponieważ ma umiejętność która pozwala mu atakować 2 broniami dóżo szybciej barbarzyńca posiada także okrzyki dzięki którym np potory uciekają lub odwrotnie biegną na nas wzmacniami dróżyne lub z wzłok wydobywamy mikstury i przedmioty specialene umiejętności barbarzyńcy nak zwane bierne ma je prawie każda postać ale różnego typu barbarzyńca możw mieć zwiękoszone odporności lub obrone życie i mane a nawet MF (magic Find) co w połączeniu z wydobywaniem przedmiotów z ciał wrogów mopże być bardzo ciekawą kombinacją.

Czarodziejka - moja ulubiona postać może zabić wszytskich nawet największe bandy wrogów nie dając im sie dotknąć dzięki umiejhętmności teleport a dzięki meteorytom i zamarzniętym kulom niszczą wszystkich wrogów w oklicy... czarodziejka ma umiejętności ognia (np sciana ognia inferno kula ognia ognisty poscisk hydra i meteoryt) zimna (np nowa mrozu zmaraznięta kula zbroja mruzu zamraznięta zbroja lodowcowy grot) błyskawice(np nowa pole statyczne byłsyakwice byłyskawica seryjna błyskawica burza pola statyczne teleport) z tymi umiejętnościami dobrze prowadzona na BN czarka może być niedopokonania.

Paladyn - paladyn jest postacią walczącą wręcz najczęściej mieczami i pałaszami posiada aury które wzmacniają jegu umiejętmności oraz wszystkich z którymi jest w dróżynie np aura fanatyzm jak paladyn jest na BN w dróżynie z dróidem i nekromanta to wszyscy mają zwiększone obrażenia szybkość ataku oraz skuteczność czyli celnośc ataku paladyn posiada równiez umijętności bojowe takie jak poświęcenie dzięki któremu paladyn ma większe obrażenia jednak kosztem życia albo zapał który dodaje palowi obrażenia od zywiołów w połączeniu z fanatyzmem bardzo groźne.


Zabujczyni - jest szybko i silna potrwfi konstruować różne półapki które pomagaja jej w drodze do zwycięstwa na złem oraz róże sztuki walki wzmacniające uderzenia